Nowe kanały sprzedaży online, najlepsze rozwiązania technologiczne i wzorowe strategie zagranicznej ekspansji polskich e- sklepów - to niektóre z tematów III Kongresu Dyrektorów E-Commerce, który odbędzie się w dniach 20 - 22 kwietnia w Krakowie. Poczta Polska jest partnerem wydarzenia z udziałem wiodących polskich i zagranicznych e-firm.
Kongres Dyrektorów E-Commerce to wydarzenie, cenione w branży ze względu na swój prestiżowy charakter, wysoki poziom merytoryczny oraz atmosferę sprzyjającą budowaniu relacji biznesowych. Kongres organizowany jest od 3 lat z myślą o najważniejszych osobach odpowiedzialnych za e-commerce i retail w Polsce i Europie Środkowej.
Pierwsza sesja tematyczna tegorocznego Kongresu poświęcona zostanie wyzwaniom, jakie niesie wdrożenie strategii omnichannel w firmach handlowych i dystrybucyjnych.
Eksperci opowiedzą także o technologicznych stronach prowadzenia e-biznesu. Elastyczne struktury IT, nowoczesne narzędzia sprzedaży online oraz integracja systemów to tylko niektóre z nich. Wspólnym mianownikiem prelekcji drugiego dnia Kongresu będą modele biznesowe oraz ich zmiany.
Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele najważniejszych rynkowych graczy z Polski, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. Wystąpią m.in. eksperci z Tchibo, Mulesoft, PPG, AB S.A., TIM S.A. i MM Brown.
Organizatorem Kongresu jest Grupa Unity, Partnerami tegorocznej edycji – Poczta Polska, Dotpay i Trusted Shops.
Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: kongresecommerce.pl
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/poczta-polska-partnerem-kongresu-dyrektorow-e-commerce